Przejdź do treści stronyPrzejdź do menu strony

FAQ

  • Czy muszę drukować swój bilet, czy wystarczy pokazać go w telefonie?

    Bilety zakupione poprzez strony www.stodola.pl oraz www.ticketclub.pl można okazywać w formie elektronicznej. W przypadku wejściówek zakupionych w innych kanałach sprzedaży, polecamy wcześniejszy kontakt z organizatorem i upewnienie się, czy forma elektroniczna będzie wystarczająca.
  • Czy w Klubie znajduje się szatnia? Czy jest płatna?

    Tak, podczas koncertów do dyspozycji uczestników wydarzeń pozostaje płatna szatnia. Koszt przechowywania odzieży wynosi 2 PLN za każdą część garderoby. W przypadku zgubienia numerka pobierana jest opłata 20 zł.
  • Czy istnieje możliwość przechowania w Klubie plecaka, torby lub sprzętu elektronicznego?

    Istnieje możliwość pozostawienia tych rzeczy w płatnym depozycie, którego cena wynosi 20 zł / szt. Jest to opłata bezzwrotna. Ilość miejsc w depozycie jest ograniczona.
  • Czy w Klubie można płacić kartą?

    Tak, w przypadku barów, strefy gastronomicznej oraz kasy biletowej istnieje możliwość płacenia kartą. Opłata za szatnię pobierana jest wyłącznie w gotówce.
  • Nie ukończyłem/am 16 lat, czy mogę wziąć udział w koncercie?

    W przypadku wydarzeń organizowanych przez Klub Stodoła, osoby poniżej 16 roku życia mogą uczestniczyć w koncercie wyłącznie pod opieką rodzica (lub wskazanego przez niego opiekuna). Osoby, które ukończyły 16 rok życia, a nie ukończyły 18 roku życia muszą mieć przy sobie oświadczenie ze zgodą na udział w imprezie, podpisane przez rodzica bądź prawnego opiekuna.
    Informujemy, że zasady uczestnictwa w wydarzeniach organizowanych przez zewnętrznych Organizatorów mogą się różnić. Szczegółowe informacje są dostępne w zakładach poszczególnych koncertów.
  • Jestem osobą niepełnosprawną, czy Klub jest przystosowany do moich potrzeb?

    Z uwagi na konstrukcję budynku, niestety Klub Stodoła nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Te niedostatki staramy się jednak od zawsze nadrabiać szczególną troską naszego zespołu. Stąd też od wielu lat proponujemy osobom na wózkach lub z ograniczeniami ruchowymi miejsca na balkonie, na którym również są sprzedawane bilety dla osób bez ograniczeń ruchowych. Osoby niepełnosprawne, planujące udział w jednym z naszych wydarzeń, polecamy wcześniejszy kontakt mailowy na adres niepelnosprawni@stodola.pl.
  • O której zaczyna się koncert?

    Szczegółowe harmonogramy godzinowe wydarzeń są publikowane najpóźniej na kilka dni przed datą koncertu, na naszej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. Jednocześnie podkreślamy, że godziny są orientacyjne i mogą ulec zmianie.
  • Czy przy Klubie znajduje się parking?

    W okolicy Stodoły zlokalizowane są: parking strzeżony całodobowy płatny (za klubem w kierunku al. Niepodległości), parking strzeżony całodobowy płatny (za klubem w kierunku ul. Waryńskiego) oraz 60 miejsc parkingowych przed Klubem.
  • Czy mogę zarezerwować bilet?

    Niestety, nie ma możliwości wcześniejszej rezerwacji biletów.
  • Zmieniły mi się plany, czy mogę zwrócić zakupiony bilet?

    Zgodnie z Regulaminem Sprzedaży Biletów, dostępnym m.in. na naszej stronie internetowej, zwroty biletów przyjmowane są wyłącznie w wypadku odwołania imprezy oraz w wypadku zmiany programu imprezy, zmiany miejsca lub terminu odbycia się imprezy.
  • Czy bilety będą dostępne w kasie Klubu, w dniu koncertu?

    Jest to uzależnione od zainteresowania wydarzeniem oraz tempa sprzedaży. W przypadku wyprzedanych wydarzeń, nie ma takiej możliwości, dlatego każdorazowo zalecamy wcześniejszy zakup biletów.
  • Czy będzie szansa na otrzymanie autografu / wykonanie zdjęcia z artystą?

    Decyzja dotycząca wyjścia do fanów po koncercie jest uzależniona od woli artystów oraz tego, czy dysponują odpowiednią ilością czasu. Za wyjątkiem organizowanych w przypadku wybranych wydarzeń spotkań typu meet&greet, nie jesteśmy w stanie zagwarantować możliwości otrzymania autografu lub wykonania wspólnego zdjęcia z artystą.
  • Zgubiłem/am w Stodole klucze / dokumenty / telefon. Co robić?

    Prosimy o kontakt z recepcją Klubu – recepcja@stodola.pl lub +48 22 825 60 31.
  • Posiadam swój zespół, czy jest szansa na zagranie supportu w Stodole?

    Decyzja dotycząca wyboru supportu jest uzależniona przede wszystkim od samych artystów. Zgłoszenia można jednak przesyłać również do Klubu, na adres recepcja@stodola.pl. W związku z bardzo dużą ilością ofert, uprzedzamy, że skontaktujemy się wyłącznie w przypadku zainteresowania współpracą.
  • Czy Klub jest otwarty codziennie?

    Klub STODOŁA jest klub otwartym tylko i wyłącznie podczas imprez organizowanych na jego terenie, których wykaz można znaleźć na www.stodola.pl.
    Kasa biletowa klubu jest otwarta od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-21:00, w soboty w godz. 9:00-14:00. W dniu imprezy kasa działa do godziny 23:00.
  • Czy w Klubie znajduje się miejsce dla palących?

    Tak, klub posiada palarnię na patio.
  • Czy w Klubie można będzie usiąść?

    W Klubie znajdują się stoliki oraz miejsca siedzące na górnej sali przy barze oraz na patio.
Dołącz do nas na
Facebook Instagram YouTube Tweeter
Bądź na bieżąco Zapisz się do Newslettera

Klub Politechniki Warszawskiej „STODOŁA”

ul. Batorego 10, 02-591 Warszawa

telefon: +48 22 825 60 31