Przejdź do treści stronyPrzejdź do menu strony

FAQ

  • Czy muszę drukować swój bilet, czy wystarczy pokazać go w telefonie?

    Bilety zakupione poprzez strony www.stodola.pl oraz www.ticketclub.pl można okazywać w formie elektronicznej. W przypadku wejściówek zakupionych w innych kanałach sprzedaży, polecamy wcześniejszy kontakt z organizatorem i upewnienie się, czy forma elektroniczna będzie wystarczająca.
  • Czy w Klubie znajduje się szatnia? Czy jest płatna?

    Tak, podczas koncertów do dyspozycji uczestników wydarzeń pozostaje płatna szatnia. Koszt przechowywania odzieży wynosi 5 PLN za każdą część garderoby. W przypadku zgubienia numerka pobierana jest opłata 30 zł.
  • Czy istnieje możliwość przechowania w Klubie plecaka, torby lub sprzętu elektronicznego?

    Istnieje możliwość pozostawienia tych rzeczy w płatnym depozycie, którego cena wynosi 20 zł / szt. Jest to opłata bezzwrotna. Ilość miejsc w depozycie jest ograniczona.
  • Czy w Klubie można płacić kartą?

    Tak, w przypadku barów, strefy gastronomicznej oraz kasy biletowej istnieje możliwość płacenia kartą oraz BLIKiem.
  • Nie ukończyłem/am 16 lat, czy mogę wziąć udział w koncercie?

    W przypadku wydarzeń organizowanych przez Klub Stodoła, osoby poniżej 16 roku życia mogą uczestniczyć w koncercie wyłącznie pod opieką rodzica (lub wskazanego przez niego opiekuna). Osoby, które ukończyły 16 rok życia, a nie ukończyły 18 roku życia muszą mieć przy sobie oświadczenie ze zgodą na udział w imprezie, podpisane przez rodzica bądź prawnego opiekuna.
    Informujemy, że zasady uczestnictwa w wydarzeniach organizowanych przez zewnętrznych Organizatorów mogą się różnić. Szczegółowe informacje są dostępne w zakładkach poszczególnych koncertów.
  • Jestem osobą niepełnosprawną, czy Klub jest przystosowany do moich potrzeb?

    Klub Stodoła jest miejscem dostępnym i przyjaznym dla osób z niepełnosprawnościami. Niestety, z uwagi na specyfikę konstrukcji naszego budynku, obecnie nie jesteśmy w stanie zapewnić Państwu pełnego zakresu ułatwień technicznych. Niemniej jednak, nasz zespół dba o to, aby możliwie jak najbardziej zrekompensować występujące ograniczenia. Dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich przygotowaliśmy dedykowaną strefę na sali głównej, w pobliżu fosy. Bilety te pozostają dostępne w sprzedaży do momentu całkowitego wyprzedania się miejsc na płycie. Osobom z niepełnosprawnościami, które nie poruszają się na wózku inwalidzkim, proponujemy zakup biletów na balkon. Pragniemy jednak podkreślić, że ilość miejsc siedzących na balkonie jest limitowana, dlatego, aby zagwarantować sobie uczestnictwo w koncercie w komfortowych warunkach, zachęcamy do ich nabycia możliwie jak najszybciej.
  • O której zaczyna się koncert?

    Szczegółowe harmonogramy godzinowe wydarzeń są publikowane najpóźniej na kilka dni przed datą koncertu, na naszej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. Jednocześnie podkreślamy, że godziny są orientacyjne i mogą ulec zmianie.
  • Czy przy Klubie znajduje się parking?

    W okolicy Stodoły zlokalizowane są: parking strzeżony całodobowy płatny (za klubem w kierunku al. Niepodległości), parking strzeżony całodobowy płatny (za klubem w kierunku ul. Waryńskiego) oraz 60 miejsc parkingowych przed Klubem.
  • Czy mogę zarezerwować bilet?

    Niestety, nie ma możliwości wcześniejszej rezerwacji biletów.
  • Zmieniły mi się plany, czy mogę zwrócić zakupiony bilet?

    Zgodnie z Regulaminem Sprzedaży Biletów, dostępnym m.in. na naszej stronie internetowej, zwroty biletów przyjmowane są wyłącznie w wypadku odwołania imprezy oraz w wypadku zmiany programu imprezy, zmiany miejsca lub terminu odbycia się imprezy.
  • Czy bilety będą dostępne w kasie Klubu, w dniu koncertu?

    Jest to uzależnione od zainteresowania wydarzeniem oraz tempa sprzedaży. W przypadku wyprzedanych wydarzeń, nie ma takiej możliwości, dlatego każdorazowo zalecamy wcześniejszy zakup biletów.
  • Czy będzie szansa na otrzymanie autografu / wykonanie zdjęcia z artystą?

    Decyzja dotycząca wyjścia do fanów po koncercie jest uzależniona od woli artystów oraz tego, czy dysponują odpowiednią ilością czasu. Za wyjątkiem organizowanych w przypadku wybranych wydarzeń spotkań typu meet&greet, nie jesteśmy w stanie zagwarantować możliwości otrzymania autografu lub wykonania wspólnego zdjęcia z artystą.
  • Zgubiłem/am w Stodole klucze / dokumenty / telefon. Co robić?

    Prosimy o kontakt z recepcją Klubu – recepcja@stodola.pl lub +48 22 825 60 31.
  • Posiadam swój zespół, czy jest szansa na zagranie supportu w Stodole?

    Decyzja dotycząca wyboru supportu jest uzależniona przede wszystkim od samych artystów. Zgłoszenia można jednak przesyłać również do Klubu, na adres recepcja@stodola.pl. W związku z bardzo dużą ilością ofert, uprzedzamy, że skontaktujemy się wyłącznie w przypadku zainteresowania współpracą.
  • Czy Klub jest otwarty codziennie?

    Klub STODOŁA jest klub otwartym tylko i wyłącznie podczas imprez organizowanych na jego terenie, których wykaz można znaleźć na www.stodola.pl.
  • Czy w Klubie znajduje się miejsce dla palących?

    Tak, klub posiada palarnię na patio.
  • Czy w Klubie można będzie usiąść?

    W Klubie znajdują się stoliki oraz miejsca siedzące na górnej sali przy barze oraz na patio.
  • W jakich godzinach czynna jest kasa biletowa Klubu?

    Kasa biletowa klubu jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 21:00, w soboty w godzinach 9:00 - 14:00 oraz w dniach koncertów od godz. 9:00 do zakończenia wydarzenia. W niedziele, poza dniami wydarzeń, kasa nieczynna.
Dołącz do nas na
Facebook Instagram YouTube Tweeter TikTok
Bądź na bieżąco Zapisz się do Newslettera

Klub Politechniki Warszawskiej „STODOŁA”

ul. Batorego 10, 02-591 Warszawa

telefon: +48 22 825 60 31, +48 691 800 388